Alla inlägg under april 2010

Av camilla - 17 april 2010 10:12

och jag börjar få panik, eller jag har det!

kom ut bebis...vi lämnade dom andra barnen i går till mormor...dom ska hämtas alla fem i morgon söndag.....varför kan bebis inte komma ut för så jag bara kan slappna av och inte behöva tänka på dom andra barnen.....får ta maken till hjälp idag...idag blir det färdknäpp så dt heter duga...............


var juh 3 veckor sen på måndag sen jag var hos bm, känns inte heller så jävla bra måste jag säga....pga att jag inte har en anning om hur bebis ligger...den ligger säkert som den ska men eftersom den har tagit sej från att ha vatit ruckbar till att sätta sej i säte och nu tycker jag att den rör sej på ett underligt sätt....har liksom något hårt som kan puta ut just presis i navel höjd på mej, hur mycket kan en  bebis bända sej ???

nån som vet?

jaja jag får gå här och oroas....nu ska jag ut och utfordra mina djur gå en låååång promenad kansek inte vet jag.....hejsvejs

Av camilla - 13 april 2010 20:01

idag försökte jag me att det skulle bli parning i kaninhuset, men hon ville sej inte...hmm

får försöka i morgon igen tror jag!

nu vill jag juh ha bebisar :-)


har varit ute till hästarna, stängde in kaninerna och gjorde ett mycket bra beslut idag, ska bli så satans skönt när det är klart!!


nu är det kväll, barnen sover nog allehoppa nu för det är tyst iallafall....ska plugga en liten stund ikväll oxå.....


nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.


hejsvejs

Av camilla - 13 april 2010 08:39

idag är det 5 dagar kvar, så får se då:-) ska till BM på torsdag och ska då även få göra en hinnsvepning....sen på fredag ska vi lämna barnen till mormor, emelie fyller juh även 5 år då så blir ett litet kalas för henne där och sen åker jag och maken hem och kämpa för att bebisen ska vilja komma ut innan söndag när vi ska hämta alla barnen igen :-)


i går fick två av kaninerna komma ut på marken första gången i år...det tyckte dom var jätte skönt...ska ta ut någon mera idag är det tänkt.....


barnen är på dagis, utom sara för hon har haft feber och ont i halsen, börjar fundera på pollen hmm....idag känns hon bättre så hoppas att det går över nu......


kattungar på G i våran familj oxå :-) molly ska ha om några veckor, ska bli super kul :-)


nä nu ska jag maken och sara äta frukost



hejsvejs

Av camilla - 8 april 2010 15:11

har liksom inte haft tid....vet inte om jag har det nu heller men skriver ett par rader...

ja nu är det idag 10 dagar kvar tills det är beräknat att syskon nummer 6 ska komma :-) har känningar varje dag nu och dom blir värre och värre för varje dag känns det som, sängen står på plats, bb väskan är packad och bilstol fixad :-) ska bli så mysigt att få snosa bebis igen :-)

nästa fredadg fyller emelie 5 år, shit va tiden går och snart blir nästa 5 oxå, dom blir så stora barnen ja hua.....vi har juh öppnat gårdsbutik, ja eller är väl maken själv är man bara nån som ja typ är i vägen eller nått.....

vi har vår oxå, så jätte skönt är det, har inte blitt några kaninbebisar överhuvudtaget, dom vill inte tjejerna....

hästarna mår jätte bra, snart ska det börja ridas :-)

söker juh en medryttare till fogget så han oxå ska få komma ut och röra sej lite....alla fåren har fått sina lam, en fick faktist trillingar, men en var döfödd, annars har alla andra nio utom en fått tvillingar, varav två hade en döfödd så har tre med en och resten har två ivar, så jätte fina är dom, nu ska dom bara klippas oxå och ut på bete är det tänkt...håller på plugga som tusan...har en massa som ska in och barnafödande och ja jag vet inte allt....

men det är kul, lite jobbigt ibland bara men det går....känns som att man får ta det tungsta lasset allt för ofta....men nu ska jag gå och göra något....hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards