Alla inlägg under augusti 2010

Av camilla - 16 augusti 2010 20:58

ja jag har inte tid att blogga, nu är de inte långt kvar tills jag tar studenten :-) har juh inte gjort det förut...det är bara tre veckor praktik kvar nu och lite uppgifter som ska in och sen är det klart....men seeeen sörrö ska jag till min studievägledare i morgon och prata lite med henne, för förhoppningarna är juh att jag ska få fortsätta och bli lågstadie lärare...det skulle jag vilja bli har jag kommit fram till, så vi får se vad jag behöver göra...antagligen mycket :-)

lilleman blir juh 4 månader i helgen...hua vad tiden går fort, höst är det snart me...sommaren böjrar ta slut.....sara har fyllt sju och fin den här fina prinsess klänningen på kortet, emelie fick den mörka rosa som hon har på sej och så den peruken, våran nya kisse, theodor och så daniel,sara och emelie :-)

sätter in lite bilder....

 

   

    

theodor :-)


Ovido - Quiz & Flashcards