Alla inlägg under november 2010

Av camilla - 29 november 2010 11:48

nä har början till mjölkstockning och mår skit!!

varför ska jag få det nu för??!

theodor är dålig han oxå så orkar inte idag...*typiskt*....


nä allt för nu hejsvejs



Av camilla - 29 november 2010 07:02

ursch vad trött jag är,theodor har varit dålig hela natten,fick ge honom alvedon,stackars liten, me feber och hosta....nä får väla gå ner i brinnet nu innan barnen ska upp igentligen nu och äta frukost men dom får vänta några minuter....


hej så länge

Av camilla - 29 november 2010 03:04

nu har han sin första feber lilleman...stackars liten mitt mamma hjärta går sönder....gå över gå över så lilleman blir bra igen....har varit ner en sväng till brinnet och stoppat i några pinnar så det inte blir för kallt -19 grader hade vi när jag gick i säng i går kväll....hua

vinter vinter härligt med vinter....eller??

Av camilla - 28 november 2010 22:29

lilleman är förskyld och har svårt att sova, börjar undra jag om det äsnart kanske är dax för honom att flytta upp, men var ska vi ha honom :-) vi är juh inte klara med avdelningarna på rummen :-) ännu.....


idag har det varit kallt, satans kallt...


nils skulle gå och lägga sej själv idag, han är så duktig våran lilla 3 åring, vi fick bara pussa honom godnatt så skulle han gå upp och sova, och han gjorde det så tänkte jag inte på det men kom på det sen att jag kanske skulle gå upp coh kolla så han hamnade i sängen och inte gjorde något annat   gick upp och där hade han lagt sej på golvet med täcke och kudde, det var hans kojja...flyttade upp honom i sängen för det såg inte alls skönt ut, men då förstod vi varför han inte ville att vi gick me upp....MEN han gick upp själv somnade så duktigt för det har ingen av dom andra klarat av   


funderar på om man ska gå upp och ta en dusch....men hinner jag det innan lilleman vaknar igen måntro?!?!?!


eller så skulle man gå och sova kanske??!!!

är super trött och ska upp tidigt i morgon, dagis/skola dax igen.....


hejsvejs

Av camilla - 28 november 2010 11:02

jag tänkte jag skulle starta en tävling nu till jul.

1:a pris är en fin present förpakning med min alldeles egna chokladgrädd kola

skriv ett inlägg i gästboken om varför just DU ska vinna.


vinnaren dras den 13:e december kl 13:00


  

Av camilla - 28 november 2010 08:15

min funkar inte fortfarande idag...jobbit är det tycker jag....just att komma in men kan inte göra ett skit för då kommer rutan med du måste logga in för att fortsätta upp...hmm


vaknade tidigt i morse när det fortfarande var mörkt ute av makens mobil som ringde,ringde ringde och ringde.....vägrade gå upp!!


kallt är det idag hua...katten satt i vagnen på trappan och flög in när jag öppnade dörren, vad skulle hon ut och göra kan man juh undra,man tycker juh att det skulle ha varit bättre inne i natt och det finns en låda att gå på,men den dög tydligen inte.....


idag är det första advent, åhh vi ska poppa en massa jul musik idag jag och dom barnen som e hemma, senare ikväll får jag hem mina två andra änglar,maken ska stå på julmarknad inne i sala hela dagen i dag, våran hjälpreda emma ska stå en stund medans maken msåte åka in till uppsala för att hämta hem barnen...det kommer bli bra emma :-)


nä ska väla fixa frukost nu, eller ska man kanske sätta sej i soffan en stund med barnen och ta det lungt?!

ja det lockar mycket så det gör jag tror jag!!


hej så länge

Av camilla - 27 november 2010 22:44

    

isaks fina och goooa 2 års tårta



pepparkakor jag och barnen bakade, fotograf är min 6 åriga dotter sara...framtida jobb kanske :-)


 


mina två sjuklingar....isak myyyser med kissen,ja fast hon myser nog inte lika mycket skulle jag tro :-)

och theodor i krypställning, hur gör man sen då??     

Av camilla - 27 november 2010 22:27

ja inte min iallfall...kommer in efter inloggning men så fort jag trycker på någe så kommer det upp en ruta där det står att jag msåte logga in för att fortsätta??!

så jag kommer inte åt att skriva eller ens kolla vad som hänt..så jäkla jobbigt!!!

är super trött efter en lååång dag, morgon dagen blir lika lång den....i morgon måste jag prioritera städning tror jag har inte hänt någe på flera dagar känns det som fast det var senast idag   förstår inte varför....


lilleman börjr bli så förskyld och hostar lite, hua och nä och fy vill inte att lilleman ska vara sjuk alls då gråter mamma hjärtat....isak börjar bli bättre men vill inte riktigt äta men fick i honom ordentligt idag till middag och det var sååå skönt, mamma hjärtat klarar inte av att barnen är sjuka då gråter det!!


nä nu ska jag gå i säng


natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards