Alla inlägg den 27 november 2010

Av camilla - 27 november 2010 22:44

    

isaks fina och goooa 2 års tårta



pepparkakor jag och barnen bakade, fotograf är min 6 åriga dotter sara...framtida jobb kanske :-)


 


mina två sjuklingar....isak myyyser med kissen,ja fast hon myser nog inte lika mycket skulle jag tro :-)

och theodor i krypställning, hur gör man sen då??     

Av camilla - 27 november 2010 22:27

ja inte min iallfall...kommer in efter inloggning men så fort jag trycker på någe så kommer det upp en ruta där det står att jag msåte logga in för att fortsätta??!

så jag kommer inte åt att skriva eller ens kolla vad som hänt..så jäkla jobbigt!!!

är super trött efter en lååång dag, morgon dagen blir lika lång den....i morgon måste jag prioritera städning tror jag har inte hänt någe på flera dagar känns det som fast det var senast idag   förstår inte varför....


lilleman börjr bli så förskyld och hostar lite, hua och nä och fy vill inte att lilleman ska vara sjuk alls då gråter mamma hjärtat....isak börjar bli bättre men vill inte riktigt äta men fick i honom ordentligt idag till middag och det var sååå skönt, mamma hjärtat klarar inte av att barnen är sjuka då gråter det!!


nä nu ska jag gå i säng


natti natti

Av camilla - 27 november 2010 17:24

ja våran näst minsta var nog vaken liter mera än halva natten i natt, vet inte hur många gånger jag var upp och han låg bara och grinade och var lessen och ville inte alls sova, var så trött i morse....har fått en hel del gjort idag, 5 kärror ved har jag kört in,ja tagit hand om djuren som varje dag men vart en massa springande då jag har varit hemma i stort sätt hela dagen med barnen, emelie var på kalas på brand stationen mellan 10-12 idag och hon var så glad och hade så kul...nils fick följa med till slakteriet och hämta lite kött,nu är maken borta igen i upplandsväsby och hämtar en våg typ.....eller någe...

själv har jag gräddat pannkakor till oss och blodpudding till emelie, lilleman är jätte gnällig och snorig som tusan, han känner sej nog lite dålig och vill vara hos mamma hela tiden...nä nu måste han tas om hand.... fick inte äns me halva dan :-)


hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards