Alla inlägg under september 2010

Av camilla - 3 september 2010 06:13

ja idag är det fredag och första veckan på praktiken är slut, vad fort det har gått..men det gör juh det när man har kul :-)

idag ska sara iväg över helgen, alltid lika jobbit......här i huset är det alldeles tyst för tillfället, alla sover, har satt på kaffe och tänkte göra lite scones till frukost, sara ska till skolan och dom andra är lediga idag.

kattungarna röjer som vanlgigt på morgonen :-) det går i 180 vill jag lova   


nä nu har jag inte tid med det här, hörs senare

kramar

Av camilla - 1 september 2010 19:56

mina ankpojkar piff och puff och mina niner...vanilj och vanja två tjejer som ska få bo kvar här hemma.

   











   


vanilj är den på höger sida på kortet med två kaniner.

den andra är en pojke och han är till salu :-)


ja vad har hänt annars...jo jag praktiserar på en skola här hemma.

är så super kul och barnen är sååå otroligt gulliga och så otroligt duktiga och jätte roliga att ha att göra med.

har varit ledig i dag är det varje onsdag då maken måste iväg då....

theodor är hemma själv med pappsen när jag är på "jobbet" det går så där, han har juh inte riktigt slutat att amma än det går som det går och jag pumpar och pumpar på dagarna så jag kan fortsätta, gröt tycker han är super gott men mest när jag ger :-)


nu är det tydligen fongarna på fortet, det är lite så där kul.....


nä allt för idag

kram  

Av camilla - 1 september 2010 19:56

mina ankpojkar piff och puff och mina niner...vanilj och vanja två tjejer som ska få bo kvar här hemma.

   











   


vanilj är den på höger sida på kortet med två kaniner.

den andra är en pojke och han är till salu :-)


ja vad har hänt annars...jo jag praktiserar på en skola här hemma.

är så super kul och barnen är sååå otroligt gulliga och så otroligt duktiga och jätte roliga att ha att göra med.

har varit ledig i dag är det varje onsdag då maken måste iväg då....

theodor är hemma själv med pappsen när jag är på "jobbet" det går så där, han har juh inte riktigt slutat att amma än det går som det går och jag pumpar och pumpar på dagarna så jag kan fortsätta, gröt tycker han är super gott men mest när jag ger :-)


nu är det tydligen fongarna på fortet, det är lite så där kul.....


nä allt för idag

kram  

Ovido - Quiz & Flashcards