Direktlänk till inlägg 27 november 2010

isaks 2 års tårta och annat

Av camilla - 27 november 2010 22:44

    

isaks fina och goooa 2 års tårta



pepparkakor jag och barnen bakade, fotograf är min 6 åriga dotter sara...framtida jobb kanske :-)


 


mina två sjuklingar....isak myyyser med kissen,ja fast hon myser nog inte lika mycket skulle jag tro :-)

och theodor i krypställning, hur gör man sen då??     

 
 
Emma

Emma

27 november 2010 22:53

Shit, är det verkligen Isak? Vad stor han har blivit. Även Theo! Jag saknar er alla!

http://hellstromemma.blogg.se

camilla

27 november 2010 22:54

ja det är lilla isak :-) ja dom växer så det knakar...puss puss

 
Sandra

Sandra

27 november 2010 23:03

Men Isak, åh vad stor han har blivit.. Min älskade Prins... Fy vad jag saknar honom!!

http://www.thislifedontlastforever.blogg.se

camilla

28 november 2010 03:45

han saknar er alla oxå :-) puss pus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards