Alla inlägg den 8 november 2010

Av camilla - 8 november 2010 10:21

ja barnen är i skolan/dagis...lilleman sover,maken gick just ut till sina grisar...själv håller jag på att plugga,tvätta,rensa kläder (har upptäckt att barnen växer juh så förbannat fort,kläderna blir för små....)


maken ska lämna in sin dator idag,är tydligen någe virus i den *stackarn* tur han har sån snäll fru som låter honom låna hennes dator ibland.....


i går fick vi tebax sara igen :-) har längtat och längtat....kan inte sluta att titta på henne för jag tyker hon har blitt så stor, hon ser så stor ut min lilla flicka :-) är så stolt över henne....ja det är jag om alla mina barn   mitt mamma hjärta duknar för dom små liven   massssssssssor.....


ja nä nu måste jag fortsätta lite....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards