Alla inlägg under maj 2009

BVC

Av camilla - 5 maj 2009 19:17

ja vi var juh där igår juh, jag och isak.

han väger nu 7785g och är 66,2cm lång.


fick två sprutor, bvc sköterskan och läkaren tog tag i ett varsit ben samtidigt och stack två sprutor samtidigt, skiit smidigt, grina knappt....så nu är det gjort...



Av camilla - 5 maj 2009 15:17

ja det var juh bestämt sen över en vecka tillbax att jag och isak skulle över till grannen på en fika i dag på förmiddagen.

micke bestämde att vi skulle alla till tärnsjö idag och städa och göra massa annat.

så i morse skickade jag ett mail till grannen och talade om att jag var tvungen att ställa in, sen när vi ska åka så säger micke att vi får inte plats alla så jag tar daniel och emelie och åker, han skulle juh byta däck på bilen oxå.

så då letar jag upp grannens nummer och säger att jag kommer och har tre barn me istället för ett.

det var så jätte trevligt, dom ska juh för övrigt flytta nu i slutet på månaden villket jag tycket är jätte tråkigt.

menmen....

när vi kom hem så rensade vi på övervåningen så nu har barnen fina rum igen......ja tills allt är urslängt igen.....


sara har tappat sin första tand :-) stora tjejen gissa om hon är överlycklig:-)


nu håller jag på att göra pizza, isak sitter i gåstolen, nils och sara tittar på tv.

mobilen pep är nog från maken, jag skickade nämligen ett mess till han för en stund sen.


nä nu ska jag forstätta här hemma

hejsvejs

Av camilla - 3 maj 2009 15:30

ojoj, mindre och mindre tid för bloggning blir det....idag kommer sara och daniel hem, daniel har för övrigt varit sjuk sen i torsdags, ändå fick vi inget veta när vi pratade i fredags, ja jag säger då det...*suck*


idag flyttade 3 stycken kaninungar, nu har jag bara ett litet mini lejon kvar i den stoleken, för övrigt fick min ena hona 7 stycken skiiiiit fina för 3 dagar sen så det ska bli spännande, eventuellt att 3 redan är tingade, beroende på hur många flickor det blir.


annars flyter allt på bra.

om två veckor går flyget....hua...men ska bli så kul så.

sen är det bara massa tråkig heter kvar att göra när vi kommer hem sen.........


hejså länge

Ovido - Quiz & Flashcards