Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

vad ska vi hitta på

Av camilla - 19 maj 2010 14:10

ja jag vet faktist inte vad vi ska hitta på jag och barnen, har tre stycken som sover och tre som för tillfället tittar på tv, ja känns inte bra alls men får dom inte att gör anågot annat alls just nu....undrar om vi ska hitta på något på övervånigngen snart när dom adnra vaknar...jag måste tvätta lite...


idag är det ett år sen vi åkte på semester jag och maken...hittade dom här bilderna på makens blogg...shit va kul och trevligt vi hade :-) oki ja liiiiite då känns det väl som att man skulle kunna flyga igen och ha trevligt :-)


semester bilder


super gott var det här kan jag lova :-)

  ja här var jag själv då :-) på väg ner till den underbara stranden som ni ser på bliden under....   super fint var det, men villken jobbig trappa vi var tvungna att gå upp och ner för :-)




ja nä nu ska vi hitta på något.....hejsvejs  

 
 
Ingen bild

Emma Hellström

27 maj 2010 21:54

Jag diggar verkligen bilden på dig Milla haha :D
Ååååh jag vill också åka iväg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards