Alla inlägg den 3 december 2010

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee

  ja jag hejjar juh på olle


hejsvejs

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!!

sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fredagar.

vi får väla städa idag tror jag, maken ska vara borta hela dagen så tror vi sätter på lite musik,manboy kanske då blir barnen super glada så kan vi städa nere idag det är mycket roligare tycker dom   dom kan väla kanske få tjäna en tia eller någe då går det ännu bättre   få lägga en peng i sin kopp är alltid uppskattat....nä nu måste jag få på sara ytterkläderna

hejsvejs

Av camilla - 3 december 2010 03:51

ja jag var lite trött i går så somnade på soffan vid nio tror jag och så vaknade theodor vid halvtio,då lag jag honom i min säng och jag lag mej brövid och så somnade vi båda två, nu vaknade jag och kan inte somna om, har varit nere i brinnet och fyllt på så värmen stannar ett tag till....släppte ut katten som ville ut i kylan,men hon sitter nog på trappan snart igen.....


ja det vart juh en intressant dag i går, förstår inte villka människor det finns...blir så lessen över hur vissa värkligen kan vara....så falska och bara för jävliga!

idioter om du frågar mej.....


nä nu ska jag gå in i sängen igen

natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards