Alla inlägg den 31 december 2008

Av camilla - 31 december 2008 20:22

nu har vi ätit smörgås tårta barnen fick chips och ostbågar och cola att skölja ner me, dom åt en bit tårta men inte riktigt deras smak:-) annars mös dom massor :-)

nu har dom gått i säng är juh en vanlig dag i morgon för dom så dom behöver sova, sen är det iallafall ingen som skickar upp några raketer här i skoken inte.

villket jag själv tycker är riktigt skönt.

tycker inte om sånt.


GOTT NYTT ÅR ALLA MINA BLOGG VÄNNER :-)


*sara ska ta ann din utmaning i morgon :-) *


hej svejs på er



Av camilla - 31 december 2008 15:49

nu står smörgås tårtan klar inne i kylen, bild kommer.

 ska bli riktigt smaskigt måste jag säga.


nu har jag hittat några kaniner igen :-) ska ställa mej i kö till en hermelin dalmatin och så har den rex päls, hur snygga är inte dom....sen har jag eventuellt tingat två hollisar, men tyst maken vet inget än :-)

och så har jag kontaktat uppfödaren i storvreta igen , hon har lite rexar jag är intresserad av.

ska bli kul i nya ladugården me alla kaniner :-)


sätter in lite bilder.

bla en på mej själv faktist :-)

hur en målar dag kan se ut me tre barn på 3,5år och 5år

isak som skrattar

våran ena katt frida och min lilla hermelin hane.


hejhej

Av camilla - 31 december 2008 13:22

ska börja me smörgåstårtan snart, håller på att koka ägg.

ska bli smakit i kväll sen.

nu har vi fikat lite bullar och kaffe, barnen fick lite cola.

vi har varit ute, men svårt för Isak, bäddade ner honom ordentligt men ändå har han svårt att andas, så han jag och Nils gick in igen.

vart ute en stund iallafall.

maken och sara håller på att elda lite skrot.

emelie var me en stund hon me men gick in när mamma gick in igen då ville hon inte vara me längre.

isak ligger på golvet brövid pappa under lekbågen.

nä det var allt från nu


kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards