Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Rubrik saknas

Av camilla - 22 februari 2009 11:43

ja emma jag håller på me sånt:-)

så mira får första kortet som jag gjort till hennes dop på lördag:-)

ska böjra ikväll och det är mitt allra första kort:-)


glömde juh säga att igår när vi åkte hem från tärnsjö så sprang det TRE stycken älgar över vägen, vad fina dom är på avstånd.

var flera år sen jag såg en älg sist.

vi har juh både rådjurs spår och har spår ända upp till huset här hemma, har inte sätt ngåra än så dom kommer väl på natten:-) det är bra att veta det nu då behöver jag inte plantera några tulpaner:-) någe mera som rådjur brukar äta upp?

någon som vet?


om bara några dagar så ska det finnas blåa hermlinbebisar:-) tror jag kommer spara någon hona då jag hra mera hanar nu än honor.

känns lite jobbigt.


min kära make är iväg och hämtar hem två av barnen som varit borta.

emelie följde me hon oxå.


mamma din skit hög åt upp två semlor :-) på en kväll...hahaha ja det gjorde nog jag och micke oxå för ett tag sen:-) snygga byxor ella hade satt ut på sin blogg mams, sånna skulle du juh ha :-) tror min mamma inte vet riktigt att hon snart blir 50 *kliar mej i huvudet* nån kanske skulle tala om det för henne?! *asg*


hejhej

 
 
Ingen bild

c

22 februari 2009 12:36

men gud! inte slakta jag menade stycka. inte tror jag ni har två halva grisar i bilen som lever haha

 
Emma

Emma

22 februari 2009 12:46

kul kanske också ska börja med de :)
Puss

http://emmasfotoo.blogg.se

 
Ingen bild

mams

22 februari 2009 14:02

men de var ju såå gott ju, men lilla millan jag tyckte ju dom var snygga ju, måste jag gå med tantbyxer jag då++ *ler* man är ju inte äldre än man gör sig, tokig du stmpan..:) kram

 
Emma

Emma

22 februari 2009 16:52

mamma e mupp haha :D

http://emmasfotoo.blogg.se

 
Emma

Emma

23 februari 2009 16:54

nu får du ta och blogga haha :D

http://emmasfotoo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards