Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av camilla - 3 oktober 2009 20:53

Gladvi stod på rimbo marknad och ja som ni kan läsa på makens blogg så sålde vi inga grisar, men fick en de bra kontakter.

det som var så sjukt kul var att jag träffade mina gamla vänner som jag inte har träffat på ett antal år nu, alla visste att jag skulle komma och letade och vi träffdes och kramades en massa, så sjukt kul att träffa alla......men så förbannat kallt var det, på slutet höll jag på att smälla av, frös halva natten här hemma och kände mej askonstig dagen efter.

hittade en massa som jag köpte, barnen fick lite och hittade en massa kula jul saker på en loppis som fanns mitt i marknaden, som var super billig....ja dagen var as rolig, barnen hade lika kul dom som fick vara me kusiner och mormor och mostrar hela dagen lång......Glad


i går tog vi det lungt, vi var i avesta och handlade.


idag har jag själv stått på en barn loppis och köpte ett mjukt babygym, ett par vinter skor till mej och emelie, en gravid barbie och en ken docka och två par byxor......


nu tittar vi på körslaget och jag/vi hejjar på amy :-)


ja i morgon LOVAR jag att det kommer bilder på bebbarna där ute, dom är så fruktansvärt söta och ulliga och gulliga :-)


nä nu är jag såååååå jävla kissnödig igen, fan spinger och kissar var 5 minut....men så är det att vara gravid :-)


ja nä nu ska jag pussa på maken och fortsätta tafsa lite........kanske kansek ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards