Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av camilla - 10 oktober 2009 21:15

ja han måste ha saknat sin mormor eller något för helt plötligt så säger han att isak är hans lilla mormor, går och lutar sen över och pratar me isak -(hans mormor)  och håller handen....så håller han på ett tag och sen så var det inget mera, ja sen så ramlar isak och då är nils där och klappar på ryggen och säger min lilla mormor hihihi ja det var så sött, jag tog upp honom vid ett tillfälle oxå, ja isak då, och sa hans namn då sa nils att det är min mormor :-) ja det var så gulligt :)


sen kom han ner från trappan idag först så såg jag inte men han sa att nu kommer jag ner, sen när han säger jag inte hålla i mej, så ser jag att han går mitt i trappan och håller inte i räcket, ja han är juh lika stor som daniel nu :-) stora pojken :-)

Av camilla - 10 oktober 2009 20:10

  

kaninugarna :-)

nu är dom juh lite större igen men här är dom:-)

  

min belgiska jätte han :-) kolla in öronen :-)
















men dom är så fina mina barn :-)

ja du oxå älskling ;-)


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards