Alla inlägg den 16 april 2009

Av camilla - 16 april 2009 20:05

idag blir hon stor min flicak:-) hela 4 år.

så vi har haft lite kalas nu idag.


först så var jag och sara och isak inne i sala när emelie och nils gick på dagis, skulle me sara på vårdcentralen och byta på fingret.

hon ville inte alls och var jätte lessen, det hade juh fastnat sist på såret och gjorde så ont på henne så hon var jätte rädd, fick prata och skämta jätte mycket innan vi kom dit.

som tur var så gick det bra idag, det gjorde bara lite ont säger hon men tror hon hade ont.

hon som gjorde det sa åt sara innan att hon skulle säga till när det gjorde ont för då skulle dom pausa, och det fick dom göra hela tiden, sen när dom skulle sätta på något på fingret så tyckte sara det räckte och tog bort hennes hand och sa att nu räcker det.

hon var så duktig min flicka.


här om dagen så skrämde hon mej ordentligt, igen min flicka, fast på skoj den här gången :-) hon och pappa hade varit borta och så kom dom hem och hon hade något i handen och kommer fram till mej och frågar vad hon har i handen, jag vet inte sa jag och hon öppnar handen, i den ligger en STOR  (då menar jag stor) spindel, jag skricker till vill jag säga och upptäcker då att den var inte riktig...det tyckte sara var jätte kul...tok fia.....


på lördag ska vi på 30års kalas, min syster yster fyller år, ska bli jätte trevligt.

äta massa go mat och titta på våran nya familje medlem som kommer flytta hem när jag och micke varit utomlands:-) läääängtar.

hon ser så fin ut på bilderna.


nä hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards