Alla inlägg den 1 mars 2010

Av camilla - 1 mars 2010 19:23

hua, ursch vill inte ha mera snö nu....


idag var vi på mödra, maken var med för första gången idag det tycker jag om   

sf måttet låg på 32, med 33 fulla veckor idag, så det blir kanske en bebis under 4 kilo den här gången    hur tar man hand om en sån liten hihihihi, hjärt ljuden låg på 132....så mysigt att få höra den lilla tjejen där inne....huvudet låg till rätta och var rörligt, nästa gång om två veckor så ska det göras ett ultra ljud för att försäkra oss om att det är huvudet som ligger neråt.....


idag har sambolina fått röra sej igen och fogget fick följa med på en promenix han oxå, ni är så duktiga tjejer tycker jag!!



i morgon börjar praktiken på ett dagis här i närheten, ska bli spännadne....men samtidigt är jag så orolig över hur det kommer att funka....men jag får väl kämpa på antar jag.....maken får vara hemma man nu i sju vekcor......


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards