Alla inlägg den 6 mars 2010

Av camilla - 6 mars 2010 19:22

så får väl skriva ett inlägg n då :-)

ja jag håller juh på med min APU, är jätte kul men är dunder trött kan jag medela på kvällarna, somnar så fort jag lägger huvudet på något....ja sen kan jag juh tala om att det finns minsan flera i den här familjen som snarkar, och då är han inte äns gravid, gissa vad man får utstå då HELA tiden, det är inte bara en kort perjod som min make snarkar som jag vet inte vad......


i går så klippte jag maken,nils och isak, det som är så kul är att klippa sina små korta första gången för dom blir så olika sej själva men så söta :-) dom blir liksom så stora......

nils och jag byggde en koja här ute förut idag, jag skottade och skottade, fick slita som ett djur, men fint vart det.....



ja nä det får vara allt för idag, ska titta på melodifestivalen ikväll.....ska bli kul att se villka som går vidare från andra chansen....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards