Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

spökdag hemma hos oss idag

Av camilla - 31 oktober 2009 20:52

ja och attans va kul det var....först msåte jag juh berätta att vi fick ta in våra får i går förmiddag, vargen gick utanför våran fårhage, vi ville juh inte riskera att dom blev rivna till kvällen/natten så nu går dom i boxen inne i lagårn´ja så nu får jag ta hand om dom mina en studn igen och attnas vad bra jag mår av det, är så otoligt roligt....dom ska självklart ut så fort det inte finns en varg som kan ta död på dom, men jag kommer sakna dom så någe otrolig där inne sen, jag kan juh inte köra traktorn och har juh ingen möjlighet att komma med varken mat eller vatten till dom när dom är ute och dom går alldeles för långt bort, nu kommer jag inte äns halvägs med vagnen längre :( känns jätte tråkigt tycker jag, men nu får jag iallfall ta hand om dom en stund igen........vargen har tydligen blitt påkörd av en bil men stack från platsen, så nu är den väl ännu farligare än förut.....


jag och nisse skrämde daniel och emelie idag, vi målade oss stora svarta ögon fick vi och så helt vita i ansiktet, sen fick nisse målade sår i både ansikte och på armar och ben riktigt läskiga vart vi, sen satt vi med stängd dörr ut till köket och väntade på att dom andra skulle komma hem, när dom kom hem så öpnade vi och buuade, hahahahahahaha ni skulle sätt minerna hahahahah helsköna var dom, sen vart vi lika alla fyra, ja pappa var tråkigt och ville inte alls var amed, sen var vi ute och lekte en lång stund, efteråt fick daniel och emelie en varsin mask med handskar, daniels var typ som skelett eller något  och emelie vart en katt me handskar och dom tyckte dom vart super coola, nils fick ta mina djävuls horn.....sen har vi fikat och ätit godis och spökat och ritat och ja bara haft jätte kul......


nä nu har jag så jävla ont i  bebis magen, vart efter alla dom fyra kärror ved jag körde in idag, vet inte vad jag gjorde, men har ås förbannat ont.....


hejsvejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards