Direktlänk till inlägg 5 november 2010

olllleeeeeeee

Av camilla - 5 november 2010 21:13

ja han är juh bara alldeles för bra..hejja hejja olle!


ja villken dag det vart, har såå ont i huvudet just nu,lilleman somnade äntlgen,ja iallafall för studen....vet inte hur jag ska göra för att få han att sova ordentligt i sin egen säng,just nu så vaknar han så fort jag lägger ifårn mej honom i sängen...han sover högst några minuter,sen om han sover och jag går i säng så vaknar han efter högst 2 minuter och ska ligga brövid mej....ja det bästa vore väl att han får ett eget rum men vi har juh ite kommit så långt än att vi har delat på det sista rummet så han kan flytta upp, sen ammar jag juh fortfarande på natten så känns inte så j*a lockande att flytta upp heller då jag kommer få vara vaken hela nätterna då känns det som, men ja jag och maken är nog lite av problemet att han vaknar när vi går och lägger oss och så...för igentligen vaknar han inte på natten och ska äta heller faktist, det kan vara i blnad men oftast så får jag juh faktist sova hela nätterna men med honom tätt intill mej,ja om han inte rullat över på makens sida förståss :-) men han brukar lägga en kudde imellan så han inte kommer över så jag får ta honom iallfall...hmm.....

ja ja kanske bara svammel det där, ja om vi frågar maken så säkert :-)


i morgon ska vi till makens syster med familj på spökfest??!

har inget att ha på mej och det känns så j*a pist.....skit tråkigt....


ja nu är det bara en vecka kvar tills min kära kära faster ska ner i jordalivet *snyft* kommer bli så jobbigt på begravningen, känner så för min farmor och farfar och kusin...tänker på er så så himlans mycket ska ni veta...tror nog ni gör det oxå....känns inge kul alls och ja du finns i mina tankar kära faster......


nä nu tyckte jag att jag hörde lilleman igen så får väla ta och avsluta här nu då...


hej så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards