Alla inlägg under december 2008

Av camilla - 22 december 2008 16:29

är inte byggd för en familj me barn som måste ha barnstolar.

är inte byggd för att ha nån j*a vagn i heller så vad fan ska vi me den till??


hade jätte trevligt i uppsala idag.

köpte fina byxor och tröja till mej och en fin jul skjorta till micke.


hej hej

Av camilla - 21 december 2008 20:50

fan va kul han är Björn Gustavsson *asg*


nä nu ska jag strax gå och sova, ska börja titta på filmen på fyran nu kl nio men är så otroligt trött ikväll så ska gå och sova.


natti natt alla

Av camilla - 21 december 2008 12:46

ja i morgon bär det av till uppsala, jag och isak ska gå och shoppa.

kunde juh inte ha min klänning som det var tänkt nu på julafton.

var alldelels för tjock för det....ursch...lessen man vart!!!

allt annat passa juh, och det var så fint...nä så nu bär det av till uppsala för att inhandla en ny.

ska handla lite julklappar oxå, det sista.

ska bli roligt.


ska färga håret oxå:-) i någon färg som går åt det röda hållet :-) micke bara rynkar på näsan när jag säger det :-) tror inte han tycker det kommer bli fint...umm....

sen ska jag införskaffa mej håruppsättnings saker så jag får håret som jag vill ha det oxå på julafton.

det som stör mej är att mina hål i öronen har växt igen så kommer inte kunna ha örhängen, och hur fint blir det på en skala....umm....

nä nu ska jag fortsätta me lunchen, är lite sen idag.

barnen är ute och har kul och micke sitter me minstingen.


hejhej

Av camilla - 20 december 2008 20:40

 till julafton!!

ja herregud vad tiden går, snart är det 2009 oxå....inte klokt.

så skönt att man blir yngre för varje år hihihi


snart börjar sara skolan oxå, hur häftigt är itne det :-) stora tjejen,moa och bella blir lika stora dom :-) (kusiner)


året som varit då hur har det varit ?


mitt liv har nyss börjat känns det som.

har hittat mannen in i mitt liv :-) ja inte i år men känns fortfarande som man är alldeles nyförälskad och mera för var dag som går :-)

JAG ÄR GIFT :-)

har världens underbaraste 5 barn, även fast dom är odrägliga i bland, men det hör till :-) älskar mina barn så mycket.


året började juh visserligen inte allt för jätte bra när jag bröt båda mina armbågar och fick operera den ena.

kommer ihåg den dagen som igår, det var inte roligt alls.

men klarade det oxå :-) men man var rätt så handikappad en lång tid.


nä nu ser maken så där inbjudande ut igen i soffan så ska gå och pussa massor på honom ;-)

hej hej och god natt



Av camilla - 19 december 2008 10:22

i går kväll ca kvart i sju vaknade Nils och jag gick upp, hela han och sängen var full me spya.

jag var själv hemma och dom andra tre betedde sej som ja jag vet inte vad.

Isak hade dom väckt så han var lessen, fick lite smått panik.

fick ta Nils och ställa honom i duschen, dom stora sprang upp och ner som dom ville.

Isak var ännu mera lessen vid det här laget.

fick dom andra i säng efter lite bråk.

satte Nils i soffan en stund och han värkade må bra.

var pigg.

tröstade Isak en stund och försökte få tag på micke.UPPTAGET, vart lite smått ireterad på honom då han alltid har sån tur att han alltid missar när det händer saker.

fick klara mej själv helt enkelt.

tog Nils och sprang upp och fixade hans säng.

mådde skit och vart stressad då Isak låg och skrek.

vart klar och fick Nils i säng, då kör micke in på gården.

när vi skulle gå och sova typ kvart i elva så ropar emelie,då var det hennes tur, var bara att ställa henne i duschen och sanera henes säng.

Det knäppa är juh att dom spyr bara en gång.

är andra gången emelie spyr men med två dagars emellanrum.

nu är det bara daniel kvar.

är lite orolig över Isak, vill inte att han ska bli magsjuk.


i natt sov han 4,5 timme utan att vakna:-)


hej så länge

Av camilla - 18 december 2008 18:43

bilder som min kära syster Emma har tagit och fixat.

du är sååå otroligt duktig Emma:-)

blir så fina kort.

kram på dej


Emelie står brövid ena kusinen Maja

och Sara står brövid kusinen Moa

Av camilla - 18 december 2008 18:28

idag handlade vi julklappar så nu är vi klara :-)

ska bli så kul på julafton :-) tycker nog det är roligare än barnen känns det som :-)

och ska bli så kul att få se daniel när han träffar tomten:-) väntar....vi ska vara hos mormor på jul och äta massa gott och ha bara jätte trevligt.


micke är iväg och köper halm just nu, nils sover och tro det eller ej men isak oxå, ska lägga dom andra tre om en halvtimme.


jag mår illa och har så ont just under bröstet, magkattar säger micke...är så mycket som händer me allt just nu så känns inte som att kroppen vill hänga me.


JA TACK SÅ J*A MYCKET TV 4...inte så j*a smarta är ni msåte jag juh säga.

här är man ett stort bonde söker fru fän (ööh eller hur det stavas, micke talar nog om *asg* ) så sitter man och ska börja titta på det i går kväll för man vill se vem som har valt vem, ja då kommer det upp text längst ner i rutan där det står at tman kan chatta me Wille efter programmet, SAMTIDIGT som han som talar om villka program som kommer säger att man kan chatta me den killen som Peter har valt efter programmet.

ja och inte var det nog me det.

Peter hade man inte äns fått se innan sista reklamen, men på reklamen visade dom Wille OCH Peter tillsammans på sin semester....SUPER BRA TV 4 ursch på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nä nu har jag inget mera att tala om för idag

hej så länge

Av camilla - 17 december 2008 12:35

ja nästan i allafall :-)

har ont i halsen och huvudet och fryser lite.

är hemma helt själv idag me isak så har faktist legat och vilat hela förmidagen.

det var super skönt måste jag erkänna.

sitter och väntar på ett viktigt samtal hoppas det ringer snart.

hej

 så länge

Ovido - Quiz & Flashcards