Alla inlägg under december 2008

Av camilla - 13 december 2008 13:23

micke kom hem från affären nu och hade köpt jul skivan me Il divo ;-) han e så gullig.

gud så bra dom e så nu lyssnar jag och emelie på riktigt vaker jul musik.


min kära make älskar dej



Av camilla - 13 december 2008 10:20

i dag är det lucia och emelie är lucia och nils är tomte, bilder kommer senare idag.

ska sätta på Isak sin tomte dräckt oxå:-)

är lungt nu så här på förmiddagen annars, ska städa idag och baka lite matbröd.

har varit en bra natt, isak har sovit två timmar i stöten.

emelie kom ner i natt och var jätte ledsen för att varken daniel eller sara var i sina sängar så hon fick sova mellan mej och pappa.


hej så länge

Av camilla - 12 december 2008 22:54

han vann han vann :-)

helt rätt var det.

så bra han är.

fick riktigt me gås hud när han sjöng nu efter han vunnit.


GRATTIS KEVIN



hej

Av camilla - 12 december 2008 16:41

nu har jag och barnen ätit mat, det vart korv stroganoff och ris idag.

emelie och nils gjorde choklad bollar som vart uppskattat.

vi har plockat lite och nu är dom uppe på rummet och tittar på Törnrosa och leker en massa.

Isak ligger och sover, har han gjort hela dagen så får väl vara uppe inatt oxå antagligen, vi får se.

vi väntar på att pappa ska komma hem nu så vi får busa lite allihoppa.

han är juh duktig på det mannen :-)


idag är det final i idol, KEVIN KEVIN KEVIN :-) ja han hejjar vi på i den här familjen :-)

han är riktigt bra, ja tyker jag iallafall :-)

ska bli riktigt spännande iallfall.


nu är han på väg hem kära maken, ringde och talade om det.

han brukar göra det så satt och väntade faktist :-)

han är så gullig så

älskar dej så mycket min kära make :-)

puss puss


hej så länge

Av camilla - 12 december 2008 12:15

alldeles snart ska micke åka iväg, han blir nog borta tills ikväll.

inatt var det en sån där satans rolig natt igen, vi åkte juh så mycket buss igår så isak sov nog hela dagen nästan, så han var vaken i går kväll och somnade inte förens till hqalv fyra i natt, sen vaknade han sex igen och somnade till kvart över, sen vaknade emelie sju.

så sen dess har jag i stort sett vart vaken.

micke tog sovmorgon till nio.


hej så länge





Av camilla - 11 december 2008 22:03

me 4 barn, har åkt buss hela mitt liv men inte dom senaste två åren.

och specielt inte me barnen:-) förut åkte vi varje dag.

men gick super bra, dom var jätte duktiga och snälla.

tog juh ca 2 timmar dit och 2 timmar hem.

sara fick stanna kvar då hon ska vara borta i helgen, vart enklast att hon stannade.

barnen hade super kul hos mormor.

moster sandra var där, och moster ella och kusinerna moa, maja och mira väntade på oss när vi gick av bussen.

moster emma var oxå hemma:-) hon tog massa kort så det var super kul.

vi fikade och pratade massa skit :-)

nu är jag såååå trött efter dagen så ska sätta mej och bara ta det lungt.

ska försöka få isak att sova så jag själv kan gå i säng oxå:-)

hej hej

Av camilla - 10 december 2008 18:25

bakade lussebullar me barnen idag, ´daniel var juh tyvärr inte me.

Nils tyckte om russin så det satt han och åt:-) dom andra försökte smyga me att äta deg.

nu har vi fikat lusse bullar och ett litet glas julmust.


hej hej

Av camilla - 10 december 2008 13:46

går så j*a bra att hota och hota.....han vet juh så j*a väl vad han ska säga och göra.

vet inte vad jag tar mej till snart.....men, men men bara att bita ihopp och inte visa hur man igentligen känner.....tur jag har en underbar man som stöttar och hjälper.


nu ska vi snart baka lusse bullar, har degen på jäsning.

ska bli super gott....*mums*


var på BVC idag och vägde och mätte, känns som att jag gjorde helt rätt beslut som slutade att amma.

han vägde idag 4720g har alltså gått upp dubbelt så mycket än förra veckan då han levde på bröst mjölk.

nu är han äntligen mätt:-) så skönt.

han var 55 cm lång så växer på gör han:-)

fick ett mess från syster yster och mira väger 5200g ca så snart är vi ikapp :-)

i morgon ska jag ta barnen och nya vagnen och åka buss hela vägen till rimbo och träffa mormor och kusiner och systrar :-)

ska bli så förbannat kul, micke lämnar vi hemma :-)

hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards