Alla inlägg den 1 juni 2009

Av camilla - 1 juni 2009 22:26

äntligen har jag hittat något bra :-) jag har hittat en lekstuga till barnen för 200kr:-) skit fin är den, den ska jag och barnen måla gul, för den är röd nu och måste juh vara samma som huset juh, sen ska vi tapetsera och sätta in lite inredning så dom har något att göra där inne:-) kommer bli bord och stolar utanför så dom kan mysa lite......ska bli så kul.

är riktigt nöjd över att det är jag som hittade något bra för engångs skull :-)

maken vet vad jag menar*hihi*


idag var vi som sagt och badade, ja inte jag och micke, vart tillräkligt me det i lefkas, men barnen badade till och me nils, han tyckte det var jätte kul.


på lördag fyller mannen år, 37 hela år ja vad gammal han böjrar bli :-) men du är bäst ändå älskling :-)

 vi ska bjuda lite vänner på fika, eventuellt att min far kommer oxå.

han fyller juh själv år den 14:e juni så får hitta på något skojsigt till honom, även fast enligt han själv så slutade han fylla för flera år sen *hihi* ja man blir tydligen så när man blir gammal, själv blir jag juh bara 28 så har inte kommit till det stadiet ännu.....sen fyller juh sara år snart den 25 juni närmare bestämt, då blir det stort barnkalas :-) hoppas på fint väder då.


på onsdag ska jag ta emelie in me bussen till sala, hon ska på 4 års kontroll, hon längtar kan jag juh säga, för hon ska till doktorn *hihi* ja hon är rolig den tösen.

ska väl ta me isak oxå och försöka väga honom, fick gå över till majs välling ett tag på honom nu för han får inte behålla så mycket.

kommer ut båda vägarna och har gjort i över en vecka nu.

ringde till vårdcentralen men vi fick så klart inte komma in på koll utan skulle avakta tills i morgon om han inte vart bättre, umm jaja.......

nu sover han så sött så.


ja i morgon blir det städa för hela slanten, vi får juh främande.

blir ett sånt där första gångs träff för oss så det ska bli jätte spännande.


ja som ni kanske har sätt så finns det bilder från semestern inne  på makens blogg, kan juh fortfarande inte sätta in några här.

ska beställa 100 till så fort som möjligt bara går så jag kan böjra igen nu, är rätt tråkigt utan bilder vill jag säga.

har juh så attans fina kanin ungar nu som jag vill visa upp juh:-)

 har väl köpt mej två nya kaniner oxå, två gotlands kaniner honor me genbanks intyg, dom ska hjälpa till me investeringar till foder är det tänkt, ja man får juh bidrag för dom är utrotningshotade, så ska böjra leta en gotlands karl åt dom nu oxå.


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards