Alla inlägg den 2 juni 2009

Av camilla - 2 juni 2009 20:39

idag hade vi fint främande, makens moster med make och ett barnbarn var här, jätte trevligt var det.

mycket fika vart det :-)

vi fick en mjölk maskin så nu ska det ÄNTLIGEN bli kor :-) gissa vem som är överlycklig.

har bestämt mej för en fjällko eller en rödkulla som jag ska ta en kalv på om året och mjöka dom/den.

sen blir det några hereford oxå:-) men börjar me två som går att mjölka när dom har kalv.


barnen har haft super kul dom me, dom spexar och gör sej till när det kommer främande, det är juh inte allt för ofta det gör det.


i helgen så får jag mina två första gotlands kaniner :-) väntar spänt, det är två honor som jag ska para direkt för dom har aldrig haft kull och är snart 1 år gamla.

så det är ont om tid.

blir me min lejon hane nu första gången för jag hinner inte hitta en gotlands hane innan.


ja jag vet inte vad jag ska skriva nu faktist.

så på återseende.


älskar min man otroligt mycket vill jag bara säga :-)

puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards