Alla inlägg den 7 juni 2009

Av camilla - 7 juni 2009 20:26

ja nu kommer dom :-) bilderna alltså, vart så tråkigt att inte kunna sätta in några så nu är det fixat...vart lite blandat, en sköldpadda som jag och micke hittade på semestern, bara en bit från vårat hotell så fanns det massa vilda sånna, en kväll var en på väg upp på vägen.

skit häftigt, mindre häftigt var ormen som var på samma ställe typ, skit äkliga var dom

sen på barnen, sara posar framför kameran lite :-) isak som växer han me, och så lite kaniner :-)


idag  har vi varit i uppsala, vi var på gränby 4-h gården, gud vad jag tycker om att vara där, sen var vi inne på biltema, jula och karlssons och willys på vägen hem, barnen hade lessnat för lägne sen :-) men gick bra ändå.


nu sover dom så sött så.


i morgon flyttar dom första kaninungarna det är den svartvita som e på kortet och en svartvit till som flyttar först.

och så får jag själv hem 2 nya kaniner faktist, det är två gotlands kaniner, som jag ska ha till min avel för att föda upp slakt kaniner.

väntar me spänning på hur det kommer gå.

kommer bli en hel del kaniner här faktist.

på söndag ska vi nog åka till min farmor och farfar, ska bli så kul var ett tag sen man var där nu.


i går fyllde maken 37 år, han fick massa presenter av mej och barnen, det tycker han om ;-)

 pappa var här och han fick en liten present av honom oxå, sen vart det bara godis och fika i går, så ska gå hela veckan nu hoppas på att det inte regnar bara.


nä nu ska jag gå till tven faktist och pussa och slicka på maken om han komit in ;-)


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards