Alla inlägg den 9 juni 2009

Av camilla - 9 juni 2009 11:26

här är värkligen en av mina favvo låtar för tillfället, den finns på en av mina shlager skivor och jag tänker ochälskar min man alltid extra mycket när den kommer :-)


jag vaknar upp en sommar dag och ser dej sova här brevid mej, det känns så lungt det gör mej glad det är bevis på att du tillhör bara mej, ju mer jag ser dej ju mera känner jag din kärlek.

allt du ber mej , det vill jag göra för jag älskar dej.

när du e nära då strålar livet av min kärlek å min kära du skänker mening åt mitt liv, när allt känns svårt det sker ibland å det finns inget som får mej att bli glad då kommer du och tar min hand då skingras tankarna hos mej och allt känns bra.

ju mer jag ser dej ju mera jag känner din kärlek............


ja älskling älskar dej så mycket :-)


puss

Ovido - Quiz & Flashcards