Alla inlägg den 2 januari 2010

Av camilla - 2 januari 2010 20:44

en svart/vit hona :-) 13 veckor på tisda:-) vi ska hämta hem henne eventuellt i morgon kväll efter vi har varit hos svärisarna :-) svart/vit är det finaste som finns guud va kul det ska bli :-)


ville bara tala om det

Av camilla - 2 januari 2010 20:30

ja i natt typ då så var dom här och lastade hästarna, jag hoppas för hästarnas skull att hon har någon som kommer hjälpa till  med dom....hoppas dom får det bra hästarna.....

ja man kan väl säga att HELA deras veranda är full med gamla sopp påsar som dom inte har kastat i sopptunnan, 2 eller 3 tunnor minst, ja så det är juh jätte nice där...ööööh not!!


idag har jag och barnen städat deras rum, dom var så duktiga...vi var ute en stund men dom lessnar efter 10 minuter, åkte på rumpan en stund från ena snöhögen som pappa har gjort med traktorn, det tycker dom är jätte kul, men som sagt så tycker dom attt det är alldeles för kallt, spelar igen roll hur mycket kläder man sätter på dom, så vi gick in och värmde oss med lördags mys och väntade på att isak skulle vakna......


ja som man då kan läsa på makens blogg så letar jag häst, jag vill ha en större och en shettis men min man vägrar.....men vi får se vad jag hittar :-)

ha det bäst


hejsvejs


Ovido - Quiz & Flashcards