Alla inlägg den 11 januari 2010

Av camilla - 11 januari 2010 15:40

nu vill jag att det ska vara varm ute....ursch vad jag inte tycker om vinter......


i helgen kommer min lilla tös hem :-) en svart nordis :-) 21 år gammal så fin hon är....ska bli så kul att få sköta henne, ska ta sara till hjälp till det mesta då det är tänkt att hon ska börja i ridskola till våren, hon blir juh sju så det är på tiden......


när det blir varmare sen så ska jag sätta fart med mitt kaninhus, har så mycket ideer....hyresgästerna har juh tömt det lilla rummet brövid nu och har så bra lösning på hur jag ska använda det.......men om det kunde bli lite varmare så man kan göra något ute.....




idag började barnen på dagis/skolan, är skönt att dom gamla rutinerna kommer igång igen och man märker vad barnen har saknat det :-)


nä nu har jag inge mera att skriva



hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards