Alla inlägg den 12 januari 2010

Av camilla - 12 januari 2010 19:45

sara vill inte riktigt gå upp ur sängen på morgnarna och är trött och vill inte till skolan, jag vill inte vara tonåring sa hon (ja hon blir 7 i år ) nä men det är du juh inte sa jag då till henne - nä men jag kommer juh bli eller hur?!

-jo det blir du, -ja och du msåte kalla mej för sara när jag är tonåring oxå -ja vad ska jag annars kalla dej ?! fick inget svar på det...hihihihi har juh ett par år kvar till shon är det....var får dom allt i från undrar jag......



v 27 är man i nu då :-) det knallar på och är inte alls långt kvar 96 dagar kvar till BF :-) är juh ingenting....


isak är inskriven på dagis förhoppningsvis börjar han den 1 februari har inte fått svar ännu,.....en mindre dag kvar till sambolina kommer hem :-)


var vaken mellan ca 1- 5 i natt, emelie fick för sej att hon inte kunde sova och så väckte hon sara och isak, så var ganska trött i morse när kl ringde halv sju, gick upp vid 20 över sju, sen gick jag och lag mej en timme när isak sov sin dagslur.....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards