Alla inlägg den 5 januari 2010

Av camilla - 5 januari 2010 18:31

ja villken vinter vi har....hua.....


ja jag och sara tog juh katttransporten och bussen till västerås i går, en hel jävla dag till spillo.....ja inte fan kom det nån tant me en katt inte, ringde en massa gånger och skickade mess, då får jag helt plötsligt ett mess tebax att det är fel nummer och att det har kommit ett tio tal mess om nåogn hon han katt som ens tydligen då inte finns....    ja lite smått arg vart man...så det vart tåg tebax till sala och sen buss hem därifrån.....vart så lessen vill juh ha en svart/vit kattunge så mycket.........  


ja idag tog vi ut julgranen och genast vart jag mycket bättre i förskylningen.....nu är jag lite lagom snorig och ögat rinner inte äns   


ja jag går och undrar (inte bara jag,ägarna oxå) när ligghallen som våra så kallade kära hyresgäster har haft sina hästar i ska mockas ur, förstår inte att man kan tro att man bara kan lämna det, hästarna har juh inte fått någon halm eller något där inne så dom har anänt det som sin toa, så ni kan juh bara gissa hur det ser ut, av tre hästar.....hua vad illa det luktar och ser för jävligt ut rent ut sagt!!!!!

att dom inte skäms!!!!!



nä det var allt för nu


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards