Alla inlägg den 31 januari 2010

Av camilla - 31 januari 2010 19:35

och be få en koll, rådfråga eller något, har juh vid två tillfällen nu haft små blödningar och känns inte alls bra, men jag vet juh sen tidigare att jag har tunna blodkärl på livmodern som säger i från när jag arbetar tungt, jag har juh elva får massa kaniner och hästen, det är tunga lyft me hö,halm och vatten, mockning och en massa annat sen har man allt inne me barnen som är tungt, hade det varit så att jag hade arbetat på en bondgård för någon annan så hade jag juh nu gått på havandeskaps penning för det är tungt, men på sin egen gård går juh inte det....men får se om jag får komma in och kolla så man slipper gå och oroa sej....har juh förbaskat ont vissa stunder så man inte vet var man ska ta sej till, och kan väl säga att det är ju något varje dag nu....ja jag ville bara säga det....


nu ska jag äta chips och dipp.....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards