Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Rubrik saknas

Av camilla - 5 juni 2009 20:58

ja idag kan jag lova dom är billiga dom små änglarna....skiter fullständigt i allt man gör och säger, usch säger jag bara.......


har varit inne en stund på eftermiddagen me isak i sala och fixat det sista till makens födelse dag i morgon, morfar kommer och ska fika så det ska bli trevligt.


han tog hem sina 4 kvarstående grisar idag, ja karln i huset alltså,villket han är ganska så glad över, känns som att han har saknat dom en del, ja jo det har man väl själv oxå, så länge jag slipper att gå in i hagen älskling till dom så blir det jätte bra.


 på måndag flyttar dom första två kaninungarna, är lika tråkigt varje gång.

men jag kan juh inte spara alla.


nä nu har isak vaknat igen så måste ge honom lite välling

hej svejs



 
 
love

love

6 juni 2009 07:10

Vad fin blogg du har!

http://aik-.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 juni 2009 18:25

Våra barn har också varit till salu några dagar och det som med dina de gör inte som man vill att de skall göra, man blir tokig och detta bråkande. Ja det är väl tur att man inte sätter in dem på blocket(ler)
Hoppas du fick till det idag med allt du skulle göra
Ha det så gott, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mams

7 juni 2009 14:04

Är dom till salu nu eller??? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards