Alla inlägg den 6 januari 2009

Av camilla - 6 januari 2009 20:13

Jag har fått en utmärkelse av Sofia (3barnsmamman) och jag tackar så mycket och vill ge denna vidare till åtta andra bloggare som jag följer varje dag och som betyder någonting för mig.


"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."


  • 3barnsmamman
  • Ella
  • Emsa
  • Katarina
  • leffe
  • maken
  • rosalucia
  • sussi

  • kram på er

    Av camilla - 6 januari 2009 20:04

    när min man sätter ut annonser på blocket om att sälja saker så får han erbjudanden om att komma och sova hoss britt på hennes soffa.

    känns som att hon inte riktigt var sugen på griskött....eller?



    bakade tre limpor idag, ska bli kvälls fika för karln och mej när han kommer ut från duschen och gott doftandes :-) gaaaaaaaaaanska svårt att hålla fingrarna i styr då *hihi*

    ja från kvälls mackorna allstå *asg*


    hejhej

    Ovido - Quiz & Flashcards