Alla inlägg den 9 januari 2009

Av camilla - 9 januari 2009 16:30

känner mej handikappad, me isak på ena armen hela dagarna.

han somnade ute i vagnen idag och fortsatte väl sova två timmar till inne sen och det var sååå skönt.

han är mest lessen, golvet och babysittern är inge roligt alls.

ine äns på natten kan han ligga själv han ligger på min arm.

tredje dagen nu, hoppas på att det släpper snart.

är så trött.

vad gör man inte för sina älskade barn

Av camilla - 9 januari 2009 16:29

Av camilla - 9 januari 2009 12:52

och det var så skönt ute.

isak kunde vara ute och nils tyckte inte det var för kallt heller.

vi var ute och jag drog alla tre i pulkan och dom tyckte det var så kul.

vi gjorde änglar i den snön som fanns kvar.

dom vart så fina så :-)


har riktigt ont i armen idag, ska ta en värktablett idag vet inte hur man ska göra heller om man ska ringa och kolla igen elle rom man bara ska låta det vara?!?!?!

det värker som bara den.

det går bra att ha isak på armen men då använder jag hela armen, sen nu helt plötsligt kan jag inte lyfta upp stekpannan me handen, då finns det ingen kraft alls, märkligt tycker jag.....nån som är haj på sånt här och vet varför??

hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards