Alla inlägg den 28 januari 2009

Av camilla - 28 januari 2009 20:15

nu är det fyra dagar kvar till vi ska lämna i väg barnen för några dagar och flytta :-)

idag har jag nästan tömt andra klädkammaren däruppe.

gud va me leksaker dom har.

får se hur vi ska dela upp det sen och vad dom vill ha.

sen kommer nog en hel del åka ut på blocket eller tradera tror jag.


idag åkte nils ner för trappan rätt illa.

han slog sej alldeles vid ögat och fick en jätte bula, och på ögonbrynet.

sen hade han ont i näsan ett tag, stackarn vad synd det var om honom.

emelie är stört försyld och jag själv håller på att bli det tror jag.


nu tittar vi på semester svenskar, tycker det är lite bra faktist.


har ingne aning om vad det var annars idag, made in sweden kanske.

janet är juh ruskit bra tycker jag, hennes skiva kommer finnas i vårat hem sen :-)

hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards