Alla inlägg den 17 januari 2009

Av camilla - 17 januari 2009 17:48

gör alltid något fel och skickar iväg ett tomt inlägg:-)

nu har vi gjort allt för idag tror jag.

inte allt för mycket vart nerpackat men det är så svårt och veta vad som ska ner, vad man behöver dom här två veckorna somär kvar.

mest kläder har jag packat ner.

håller på att tvätta idag och bara några klädesplagg ivar har jag spart åt barnen.


nils somnar jätte bra numera utan välling även på kvällen.

ska bara försöka få bort att han vaknar mellan 1-5 gånger under kvällen och ska ha välling, kan bli rätt mycket beroende på hur många gånger han vaknar.

isak har börjat sova ordentligt på nätterna.

somnar i tid på kvällen helt själv oftast i vagnen, ska bli så skönt att få ordna hans spjälsäng nu när vi har flyttat.

har juh köpt ett nytt spjälsängs skydd åt honom juh :-)

och en säng mobil ska upp.

han blir juh 2 månader i morgon :-) helt otroligt vad tiden går.

känns som igår man gick där me stora magen och man trodde han aldrig skulle komma ut :-)

riktigt jobbigt var det på slutet, jag var juh så otroligt rädd för förlossningen.

just för att Nils vägde över 5 kilo så trodde jag även att isak skulle göra det.

Nils visste vi juh inte äns om att han gjorde det och nu hade vi varit på tillväxt kontroll men liteade inte riktigt på det.

men hur mycket jag har tänkt på den här sista förlossningen nu så har jag kommit på att det var den absolut bästa förlossningen.

det gjorde faktist inte ont.

jo från 05:00 till jag fick EDA:n vid elva på förmiddagen eller vad det var, men hade juh itne så förfärligt ont innan heller om man tänker på dom andra.

helt underbar var den iallfall :-)

ja det har alla varit men dom har gjort oont ;-)

Nils var värst att få ut :-)


hejhej

Av camilla - 17 januari 2009 17:47

Av camilla - 17 januari 2009 13:45

idag packar vi och kastar massa vi inte ska ha kvar.

har inte allt för många kartonger att packa i och får inte nya förens i veckan.

så vi får ta vad vi har :-)


i går kom jag på att mina får ska juh lamma snart :-) guuuuud så sött....sen ska vi skaffa en egen pojke till dom i vår så vi får bebbar nästa år oxå :-)

hoppas nån får tvillingar och tänkt om jag måste hand mata nån :-) kommer juh dö:-) fy fan va roligt......

 inte för att jag tror maken tycker lika men *asg*


hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards