Alla inlägg den 18 januari 2009

Av camilla - 18 januari 2009 21:19

min lillebror blir juh 20år idag :-) lillskiten *asg* hoppas du haft en underbar dag.


kramizz

Av camilla - 18 januari 2009 21:18

ser det ut som att det blir oxå :-) hon som jag fick hermelinerna av hade juh två ungar på 5 veckor som var järngråa, skit söta, och mamman var sååå häftig:-)

*men vi talar tyst om det* ;-)


hejhej

Av camilla - 18 januari 2009 12:58

av sofia (3barnsmamma) tack så jätte mycket :-) 


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!



JAG KAN FLYGA JAG ÄR INTE RÄDD- jo nu är jag livrädd, maken och jag beställde en resa igår, gaahhhh har aldrig i hela mitt liv flygit och trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra det heller :-) men nu då så har vi beställt en resa till Grekland, ska bli jätte kul, men flyget ahhhhhhhh.

tänk om jag blir biten av en haj därnere hihi shoppa ska bli min huvudsyssla :-)


isak sover, han somnade vid sex tiden igår och sen vakande han halv nio i morse, ja han har fått välling två gånger under den tiden och sen har han legat och pratat för sej själv eller vad han har gjort, sen har han somnat själv i sin säng efter en stund.

han bar blitt så duktig gossse barnet, nu sover han igen så har så lungt och hinner me så mycket på dgarna här och hinner me dom andra oxå :-)

sara och jag har bakat en brownie kaka som vi ska fika på sen.

nils har hjälpt till att slicka chockladen och tittat på, annars har han sprungit runt och lekt eller suttit i isaks babysitter.

emelie följde me pappa för att hämta hem daniel.

så nu är dom påväg hem allehoppa :-)

sara och nils har även ritat lite.


hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards