Alla inlägg den 7 januari 2009

Av camilla - 7 januari 2009 21:59

ja och en på maken som bakar bullar :-)

Av camilla - 7 januari 2009 21:48

ja i morse när vi åt frukost så kommer mäklaren, ja trodde i vi iallfall.

han stannade utanför huset sen ser vi honom gå runt och knäppa kort för att sen åka...umm skumm typ det där.

sen ringer han senare på eftermiddagen och frågade om vi var hemma och att han hade varit där, jo vi såg det sa vi :-) jasså sa han jag trodde ni hade flyttat redan :-)

men nu blir det iallfall nya vinter bilder oxå på huset.

ingen som vill ha en fin mysig liten häst gård ;-)


hejhej

Av camilla - 7 januari 2009 13:34

ja nu är det 5 veckor sen som vi begärde föräldra peng.

får höra varje gång jag har ringt att ingen har tittat på det och att dom faktist har 4 vecors behandlings tid.

ringde idag eftersom vi fortfarande inte fått några pengar.

fortfarande INGEN som har kollat på ärendet.

jag sa att ni har 4 veckors behandlings tid får jag höra varje ång, nu har det gått 5 veckor då ska pengarna sitta på kontot.

jag sa att det spelar juh ingen roll när man gör begäran för ni har nån jävla ( ja jag svor åt henne) ursäckt varje gång.

guuuud är sååååååååååååååååååå less på dom.

hon gjorde iallafall en notering om att jag ville ha pengarna omgående och hon hoppades att en handläggare skulle titta på det innim två dagar............ja jag säger då det.

*suck*

Av camilla - 7 januari 2009 10:07



Jag har fått en utmärkelse av SOFIA och jag tackar så mycket och vill ge denna vidare till åtta andra bloggare som jag följer varje dag och som betyder någonting för mig.

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."

Av camilla - 7 januari 2009 10:00

REDAN....vad fort allt går, hinner juh knappt me juh...


har inte planerat något för idag alls än.


hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards