Alla inlägg den 6 juli 2009

Av camilla - 6 juli 2009 21:21

är han bra eller vad, shit ääääälskar låten.

http://www.youtube.com/watch?v=bWykcqJ2MHk


aja......ja idag så har det regnat och kommit lite mera mygg eller nä just det det kändes som att typ tre hade dött eller något enligt micke....sjukt mycket mygg vi har, kan inte äns vara ute...tittar man inte till isak på golvet så sitter det minst 5 stycken på huvudet bara, hela tiden får man vara där och vifta bort massor, slog ihjäl ca 20 stycken när jag satt på golvet me honom här om dagen som flög runt oss sen gav jag upp och sprang därifrån me honom för det var minst lika många kvar runt om oss så jag började jaga dom me dammsugaren, fick tag på ett par sycken...inge kul alls är det.....


ja nu väntas inom några dagar första kullen me gotlands kanin/ löwen / dvärgvädurs ungar :-)

super kul ska det bli.....sen har jag gått me i föreningen för gotlands kanin och nu ska jag bli EGEN genbank :-)

har börjat på en ny bur idag, eller det blir två stycken, sen ska jag göra om en annan så det blir två oxå.


flera hermelin ungar kommer i morgon eller i övermorgon.


har fyra kaninungar som jag skänker bort om någon är intresserad!!

två zobel bruna och två svarta, det är hannar alla fyra.


nä nu ska jag kramas och tafsa på maken.


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards