Alla inlägg den 21 juli 2009

Av camilla - 21 juli 2009 20:30

ja där var vi idag, upp tidigt, maken fick jag nästan dra upp ur sängen *hihi* vi åkte efter frukost och så gick vi runt och tittade på tigrar,lejon, apor och dom där hajarna som tyvärr jag och micke missade, ja nils såg någon bebis oxå där vid getterna som man fick gå in till, ingen annan men nils såg den tydligen :-) ja dom är för härliga våra barn :-) men dom är så duktiga...blir bara så förbannad på vissa föräldrar, vi var vid en lekpark och jag dårå som mamma försöker lära mina barn att man faktist får dela med sej och nu var vi itne hemma utan massa andra barn var där, så sara åkte på någon linbana en gång och då sa jag åt henne sen att man får åka en gång sen får någon annan åka och så får man turas om, vi är inte hemma nu sa jag, hon gick av utan att protestera något, sen var det en annat barn som åkte och våra andra barn stod och väntade, men den mamman och pappan lät sitt barn åka flera gånger och puttade till och me på henne hela tiden, mina barn vart juh jätte ledsna och jag sa att ja tyvärr finns det vissar föräldrar som inte alls lär sina barn att man faktist MÅSTE DELA ME SEJ!!!

som när nils satt i någon båt och lekte, han hade hur kul som helst, 2 år e han och så kommer det två andra barn och bara trycker sej in och tar tag i ratten så nils åker in i väggen på båten  och blir jätte ledsen, då gick jag fram och sa åt barnen att dom faktist får vänta på sin tur för pojken här satt faktist och lekte, föräldrarna gjorde ingen ting alls, och barnen sket juh naturligt vis i vad jag sa, så det slutade me att jag fick ta bort stackars nils som vart jätte ledsen....ja villka föräldrar det finns!!!

annars hade vi super trevligt, tog kort och så fick dom en varsin mjukdjur i present affären:-) jag köpte mej en liten vit tiger jag me :-)


sen åt vi på donkan när vi åkte hem.

så i morgons ska vi göra glass jag och barnen.


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards