Alla inlägg den 31 juli 2009

Av camilla - 31 juli 2009 19:45

från lite allt möjligt......

Av camilla - 31 juli 2009 19:28

ja vi har börjat att renovera det stora rummet som ska bli två rum dårå, och ja vi har fått upp en vägg och sen så idag så fick jag och maken för oss att vi skulle ta bort massoniten på ena väggen och ta fram brädorna som var under, super fint blir det men en massa mera jobb :-) skulle vilja ha Ernst här jag och hjälpa till men micke tyckte det skulle vara mycket coolare att göra allt utan honom.....men det kommer bli super fint, barnen ska få nya sängar från ikea, mammut sängar super fina är dom, daniel ska få en blå och emelie en rosa, sen vill emelie ha rosa tapeter och daniel och pappa måste jag väl säga bestämde blått i daniels rum.

sen blir det massa vägdekaler och jag har tre dinosarie kort som jag har lovat att daniel ska få så måste köpa ramar till dom.

har prinsses tavlor som både sara och emelie ska få ha i sina rum, ja för när vi är klara här så ska vi böjra i saras rum:-) hon kommer vänta i hjäl sej ......i morgon ska jag börjar slipa bort tapeterna.


ja nä nu ska jag sluta skriva, hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards