Alla inlägg den 10 juli 2009

Av camilla - 10 juli 2009 18:38

ja det regnade idag, hua...vet inte men tycker nog det räcker nu......


vi var till sala och lämnade iväg sara för helgen, handlade lite och bestämde oss för att flytta om på rummen där uppe, eller kanske man ska säga barnen:-) emelie och daniel delar på det stora nu för tillfället, förhoppnings vis så kommer det upp en vägg där i veckan för det ska juh bli två rum och dom ska ha ett varsitt, nils lag vi i då emelies gammla rum och han ska få dela me lilla isak som på sin tur ska få flytta upp nu, han blir juh stor han oxå och tror vi väcker honom mera än nödvändigt när pappa snarkar och så ;-)

sara får ha kvar sitt rum som det är men det ska bytas golv, tapeter och allt som hör till :-) hoppas och tror dom kommer bli nöjda sen när det är klart:-)


betalade handpenningen på fåren idag så dom ska vi hämta hem nästa vecka oxå, nu fattas bara baggen......


ja nu är det fart på isak vill jag lova, han är överallt och har hittat honom i kattlådan en gång och då hade katten varit där alldeles före och var dålig i magen såg det ut som, ja ni kan juh gissa hur lilla isak såg ut, hua......


ryggen börjar kännas bättre och bättre, känner mej som en människa idag faktist.


i morgon vet jag inte vad vi ska göra, får väl uppdatera om det, ska väl ha min loppis i morgon tänkte jag, kom juh en gammal dam här när jag hade sist men för mycket barnsaker för henne;-) men hon trodde nog jag skulle få mera besök av dom som hade barn, skulle inte ge upp inte :-) så i morgon har jag loppis skit samma om det regnar har jag tänkt för det kommer vi väl inte undan.


ja nä nu måste jag väl gå och se upptagen ut eller någe......pussa på maken kanske eller nypa honom i rumpan kanske, det brukar han juh tycka om så mycket ;-)


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards