Alla inlägg den 24 juli 2009

Av camilla - 24 juli 2009 21:22

visst är dom för söta :-)

var bara tvungen att visa.....


idag har micke varit iväg och hämtat hem grisarna, ska bli kul att släppa ut dom sen.

barnen och jag har ritat en massa och så har jag rivit tapet, som sitter som attans, tar juh minst en vecka att bara få bort tapeten i barnens rum i, så vi ska slipa har vi nog bestämt.


i går var jag,sara och lilla isak inne i sala en snabbis, höll faktist på att missa bussen men den hanns me....


ja min kaninhona, gotlands kaninen är jag helt stolt över, hon fick juh sina nio ungar som hon sköter om gallant, sen hade jag en hermelin hona som fick ja iallfall 5 som var överlevande när jag kom hem, det som var var att honan låg död i buren jag vart helt förskräkt och undrade var jag skulle göra av hennes bebisar, jag hittade ingen annan utväg än att lägga dom hos gotlands kaninen trodde alla 5 skulle vara döda dagen efter men dom leveroch är 3 dagar idag så hon har 14 ungar nu tjejen, helt otroligt hur duktig hon är.



nä nu vaknade isak hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards