Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av camilla - 9 augusti 2009 21:19

läste det hos någon.....gör som jag brukar göra och är borta och struntar helt enkelt i att fira mej själv, blir lättast så.....


ska juh börja skolan i morgon, barn och fritids programmet.

ska bli jätte kul men är super närvös....hur ska jag hitta är det jag mest ororar mej över, jag och mitt lokal sinne hänger inte riktig i hopp, sen ska jag ta bussen hem och jag hoppas hoppas jag hinner me den som går kvart över fem från sala och hit till hemma plan.

ska juh plugga på distans och pappa ska ta alla barnen :-) ja det ska bli den största utmaninen tror jag *hihi*


ja....kanin ungarna blir 4 veckor idag, shit vad tiden går fort alltså, snart flytt klara juh, kommer att spara alla tjejer.

vet inte riktigt hur många det är men har sätt två, trodde det var fyra men får kolla det igen tror jag:-)


nä nu ska jag mysa me maken


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards