Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av camilla - 20 augusti 2009 20:35

känndes det som, fanns en affär i västerås som jag aldrig hade hört talas om nisses hette den och dom hade allt, allt, allt, allt....barnvagnar, bebis saker gick bara runt och dagdrömmde:-) hur fint som helst...leksaker, soffor sängar allt allt allt, vi hittade as mycket, det var juh inte så dyrt där utan jätte bra priser men våran nota slutade på 1400kr :-) men så glada barnen kommer bli på söndag:-)

sara fick ett pennskrin me prinsessor och pennor me sudd och linjal, hon börjar juh på lekis på måndag stora flickan :-) och gissa om hon längtar :-)


sen från 1-2 var jag på föreläsning i skolan, och fick reda på att jag har fått godkänt på alla uppgifter som jag lämnat in :-) hur glad som helst....så jag kommer klara det här känner jag nu :-)


sen efter det så fick jag gå runt lite i västerås själv, köpte mej lite örhängen, har juh inte bytt ut dom som jag satte in när jag gjorde hålen i grekland, köpte lite ringar och små hjärt örhängen som jag ska ha hela tiden.


så nu känner jag mej lite fin igen:-)


i morgon ska jag, sara och isak in till sala ,för sara ska till sin pappa Elvis och blir borta hela helgen.


sen på söndag kommer min belgiska jätte komma hem :-) bilder kommer på honom.


nä nu ska jag inte skriva mera

hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards