Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av camilla - 29 augusti 2009 21:09

ja just när man frös som värst på mässan och inget hände så kommer det fram en dam till mej och frågar om jag är jag, hon bär på en fin inplastad glasvas me massa rosor i, ja sa jag och då räcker hon över den till mej, gissa om man vart förvånad, och lite generad kan jag säga...ALLA tittade på mej :-) så fanns det ett kort i där det stod din nu och för alltid, älskar dej micke....är han inte bäst eller vad :-) sen har dagen bara flytit på....


nils åkte karusell idag för första gången, en traktor som bara gick runt runt, gissa om han var i himmel riket, den hade till och me oppa = skoppa :-)


hej svejs


älskling älskar dej så ofantligt mycket :-) puss puss

Av camilla - 29 augusti 2009 10:18

idag sitter jag själv här i sala än sålänge, har inte kommit någon än här idag, är ganska så dött, ja inatt fick vi inte sova mycket tror alla barnen vaknade och isak fick juh sin första tand här i förrgår och i natt hade han ont igen, han var jätte ledsen....så i morse var vi så pigga så ;-)

ja nä men jag ska väl sitta här nu då ett tag....fryser gör jag me...hua....


hej svejs

Av camilla - 29 augusti 2009 10:18

idag sitter jag själv här i sala än sålänge, har inte kommit någon än här idag, är ganska så dött, ja inatt fick vi inte sova mycket tror alla barnen vaknade och isak fick juh sin första tand här i förrgår och i natt hade han ont igen, han var jätte ledsen....så i morse var vi så pigga så ;-)

ja nä men jag ska väl sitta här nu då ett tag....fryser gör jag me...hua....


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards