Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

jag har världens bästa man :-)

Av camilla - 29 augusti 2009 21:09

ja just när man frös som värst på mässan och inget hände så kommer det fram en dam till mej och frågar om jag är jag, hon bär på en fin inplastad glasvas me massa rosor i, ja sa jag och då räcker hon över den till mej, gissa om man vart förvånad, och lite generad kan jag säga...ALLA tittade på mej :-) så fanns det ett kort i där det stod din nu och för alltid, älskar dej micke....är han inte bäst eller vad :-) sen har dagen bara flytit på....


nils åkte karusell idag för första gången, en traktor som bara gick runt runt, gissa om han var i himmel riket, den hade till och me oppa = skoppa :-)


hej svejs


älskling älskar dej så ofantligt mycket :-) puss puss

 
 
Ingen bild

mams

30 augusti 2009 08:07

vad gullig han är din karl..de hade man ju velat sett Nils åka karusell....älskar er kram

 
Ingen bild

Sussi

30 augusti 2009 10:31

Det var gulligt av honom tycker jag,gratulera till tillökningen förrästen,kul att det gå så bra på mässan /Sussi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards