Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av camilla - 18 augusti 2009 16:15

är inget man ska göra samtidigt, vi skulle gå ut i skogen idag jag maken, sara och lilla isak för att plocka svamp, det var strålande sol när vi gick hemifrån men vi såg ganska mycket svarta måln runt om men min man trodde att det skulle vi klara oss i från, väl inne i skogen så fick jag juh så klart bära på isak för vi har ingen bärsele tyvärr, och han är tung vill jag lova, maken hittade en del svampar, jätte fina....sen började det att regna lite och mera och mera, jag sara och isak bestämde oss för att gå hem, fick linda in isak i min kofta jag hade på mej och så ställde vi oss udner ett träd ett tag, micke skulle vara ute en halv timme till ca och plocka, ja så vi gick då, men jag upp täckte att det minsan inte är lätt att hitta tillbax, i spöregn och me två trötta barn, sara började stor grina för hon trodde vi gått vilse:-) ja men det hade vi nog oxå faktist om inte min kära och underbara make hade kommit till undsättning.....han lessnade han me i regnet så vi tog oss ut ur skogen och väl ute så var vagnen dyngsur, hade juh inte täckt över den me någe heller.....på vägen hem kom världens skur, vi vart helt dyngsura ska jag säga på vägen hem, men svamp hittade vi allt:-)


annars idag har det varit lungt, emelie och nils har varit på dagis, sara böjrar juh skolan inte förens på måndag hon så hon tycker det är orätvist att moa och bellla får börja i morgon redan :-)


har bakat bröd som vart super gott värkligen, blir nog till att baka mera limpor, dom går åt som smör i den här familjen :-)


ja,nä nu tror jag väl inte att jag ska ha skrivit någe så det ska uppfattas som att det ska ha me någon annan att göra eller?

ni får väl säga till då,som alla andra!


hej svejs


Ovido - Quiz & Flashcards