Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av camilla - 19 augusti 2009 19:36

i dag var jag, sara och emelie inne i sala, ja vi åkte allihoppa utom nils faktist i morse som fick gå på dagis, han tycket inte om att gå dit ensam men vart bra efter någon minut me dom andra barnen.

emelie och sara skulle till tandläkaren plus att jag och micke skulle till något och prata om sala mässan som vi ska vara på och visa vad vi har.

ja det var juh jätte intressant me massa prat och så.

sen så var vi till tandläkaren och emelie som ALDRIG har varit där var där och häslade på kanman säga, hon hade några hål, och jag känner mej inte alls bra bemött av tandläkarna när ens barn har hål, ursch för tandläkare!!

sen åkte vi bussen hem.

vi plockade upp våran egna potatis idag, smakade väl inte så där jätte gott faktist vet inte vad det var vi hade tagit:-) sen grillade vi kött det vart super gott.


i morgon ska vi åka och handla lite och sen på eftermiddagen så ska jag tillbringa i skolan faktist, ska på en föreläsning.

ska bli super spännande.


fryser gör jag me, hua och inte är micke inne och kan värma mej heller.....


nä men tror jag klarar mej idag me om att inte skriva om någon annan....ja förutom om tandläkaren då... :-)


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards