Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av camilla - 23 augusti 2009 21:31

villken kanin jag köpt mej :-) han kommer bli ett monster :-) hans mamma väger 8 kilo och pappan visste hon inte men han var inte mindre han:-) nu är Hugo ca 6 månader och är gigantisk :-) vilt blå är han min favvo färg :-) min ena gotlands hona är juh de oxå, ska ta kort senare i veckan sen.

men så stolt jag är över honom.


i morgon börjar min stora tjej i skolan, skolan fatta...shit var juh inte länge sen man fick den där 3820grams tjejen upp på magen :-) blödde från huvudet gjorde hon och var alldeles perfekt min tös....ja det är alla mina barn men allt går så fort....alldeles för fort.

hon tycker det ska bli så spännande så.



nä nu ska jag gå och säga dom magiska orden till min make


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards