Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

ja idag kom sambolina hem :-)

Av camilla - 16 januari 2010 20:04

och jag är suuuper lycklig, trodde man inte att man skulle bli hästägare:-) hon är lung som en filbunke, satte in henne i lagårn med fåren så ska vi ta hand om henne i morgon,barnen ska få borsta och klappa och njuta:-)


ja hade min käääära make bara gått upp i morse när vi andra gick upp så hade vi kommit iväg i tid, det var den timmen som fattades för att vi skulle komma i väg 10 istället för 11.

ja sen har han bara varit arg och sur för allt idag, är förståligt för mej med men jag tycker inte man behvöer låta så som han gjorde idag, därför har jag bara hållit mej undan och inte pratat med honom allt för mycket.....tycke rinte om när nån är arg...är en gammal vana jag har och så kommer det väl att bli antar jag.......men men allt löste sej till det bästa.....

på måndag blir han nog glad även på mej igen då han får hem sin ja vad det nu var, något så han kan klyva ved tror jag det var.......


men men jag älskar min make ändå väääääldigt mycket


jo sen måste jag juh bara tala om att sara faktist kan läsa, :-) super stolt är man som mamma :-)

 
 
Emma

Emma

17 januari 2010 17:02

Åh, du måste visa en bild på Sambolina :D
Duktig Sara är då :)
puss puss

http://twitter.com/hellstromemma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards